باز شناسي هويت شيعه
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 322
بازدید کل : 25872
تعداد مطالب : 23
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1



آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 322
بازدید کل : 25872
تعداد مطالب : 23
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1

به وبلاگ عطر ولايت خوش آمديد
علم ،عمل ،بصیرت




عاشورا و حماسة پر شکوه آن پديده‌اي است که همواره رمز و راز نيروي پنهان و آشکار شيعيان و آزادي خواهان بوده است. قدرت اين رمز و راز آن چنان است که دشمنان اسلام را هميشه در حيرت و شگفتي و سردرگمي فرو برده است. از همين رو، دشمنان، به ويژه صهيونيسم جهاني بر آنند تا با شبيه‌سازي و بهره‌گيري از اين واقعه، براي دنياي پوشالي و خيالي خود، جلوه‌هاي مقدّس و آسماني بيافرينند. براي مثال، در سه کنفرانس جهاني تورنتو، واشينگتن و اورشليم، «فرانسيس فوکوياما» کتاب پايان تاريخ خود را ارائه کرد. اين کتاب در برابر کتاب برخورد تمدّن‌ها اثر «ساموئل هانتينگتون» است. فوکوياما مدّعي است که خرده تمدن‌ها و فرهنگ‌هاي جزئي به دست فرهنگ غالب بلعيده مي‌شوند و رسانه‌ها، دنيا را به سمت دهکدة واحد پيش مي‌برند و به ناچار دنيا درگير جنگي خانمان‌سوز خواهد شد. بنابراين، براي پيش‌گيري از اين جنگ بايد يکي را به عنوان کدخدايي بپذيريم و در ادامه ثابت مي‌کند که کدخدا، امريکا است. فوکوياما مي‌گويد: اين نبرد حتمي است، ولي برندة آن غرب نخواهد بود و او با اسناد و مدارک ثابت مي‌کند که برندة نبردِ آخرالزّمان، شيعيان هستند.

فوکوياما در کنفرانس اورشليم با عنوان «بازشناسي هويّت شيعه» مي‌گويد:

شيعه، پرنده‌اي است که افق پروازش خيلي بالاتر از تيرهاي ماست. پرنده‌اي که دو بال دارد: يک بال سبز و يک بال سرخ.

او بال سبز اين پرنده را مهدويّت و عدالت خواهي و بال سرخ را شهادت‌طلبي که ريشه در کربلا دارد و شيعه را فنا ناپذير کرده است، معرفي مي‌کند.

فوکوياما معتقد است شيعه بُعد سومي هم دارد که اهميّتش بسيار است. او مي‌گويد:

اين پرنده، زرهي به نام ولايت پذيري به تن دارد و قدرتش با شهادت دو چندان مي‌شود. شيعه، عنصري است که هر چه او را از بين مي‌برند، بيشتر مي‌شود.

وي جنگ عراق و ايران را مثال مي‌زند و مي‌گويد:

اين‌ها فاو را تسخير کرده‌اند، مي‌روند کربلا را هم بگيرند و اين، يعني فتح قدس، اگر کربلا را بگيرند، اينجا را هم قطعاً مي‌گيرند.

او براي دفع اين خطر پيشنهاد مي‌کند با امتياز دادن به ايران، جنگ را متوقّف کنيد.

فوکوياما، مهندسي معکوسي را براي شيعه و مهندسي صحيحي را براي خودشان طراحي مي‌کند و مي‌نويسد:

مهندسي معکوس براي شيعيان اين است که ابتدا ولايت فقيه را خط بزنيد. تا اين را خط نزنيد، نمي‌توانيد به ساحت قدسي کربلا و مهدويّت تجاوز کنيد... براي پيروزي بر يک ملّت بايد ميل مردم را تغيير داد... ابتدا ولايت فقيه را خط بزنيد، در گام بعد، شهادت طلبي اين‌ها را به رفاه‌طلبي تبديل کنيد. اگر اين دو تا را خط زديد، خود به خود انديشه‌هاي امام زماني از جامعة شيعه رخت مي‌بندد... شما بياييد براي غرب هم امام زمان و کربلا و ولي فقيه بتراشيد.

نظرات فو كو ياما در فيلم سازي غرب

فوکوياما براي اين کار، مکتب جديدي به نام اونجليس عرضه کرد. مکتبي که قدمتش به 1987 ميلادي بر مي‌گردد. طرفداران اين مکتب معتقدند عيساي ناصري خواهد آمد. فوکوياما به آن‌ها توصيه مي‌کند در فيلم‌هايشان هر چه را شيعيان دربارة امام زمان مي‌‌گويند، بر شخصيّت عيساي ناصري تطبيق بدهند. بر اساس دستور فوکوياما، فيلم‌هايي بر اساس مدل «روايت فتح» شهيد آويني، ساخته شد؛ با همان اسلوب متن و با به کارگيري مؤلّفه‌هاي احساسي برنامه‌هاي شهيد آويني، با همان تيپ‌ها و همان ديالوگ‌ها که شهيد آويني‌ مي‌گفت.

فيلم نجات سرباز رايان با محتواي تجليل از مادر سه شهيد؛ فيلم نبرد پرل هاربر با محتواي جنگ جنگ تا رفع فتنه‌ در عالم؛ فيلم زماني سرباز بوديم با تئوري بازسازي کربلا و بر اساس الگوي عمليّات کربلاي 5؛ فيلم سقوط شاهين سياه، بازسازي صحنةکربلا، فيلم جن‌گير که در آن از نمادهاي اسلامي شيعه استفاده شده بود.

نـکــتــه:

در تمامي اين فيلم‌ها، بر اساس نظرية فوکوياما، امام حسين(ع) و کربلا، يک طرف و سوي ديگر، شمر است. لباس هم بر اساس الگوي شيعي انتخاب شده است. لباس سربازان امريکايي، سبز رنگ و لباس سربازان مقابل، قرمز است ؛ آن هم به دليل تقدّس اين رنگ در آرمان‌هاي شيعي. هنر پيشه‌ها تا پايان فيلم ناشناخته‌اند و همچنين تا آخر فيلم فقط نقش‌هاي قدسي بازي مي‌کنند.

ارتباط شعار و نماد هاي منافقين سبزپوش با نظريه فرانسيس فوکوياما

در نظريه فرانسيس فوكوياما (فيلسوف امريكايي)رمز بقايي شيعيان واقعي و شكست ناپذيري آنان را اعتقاد به دو رنگ سبز و سرخ مي داند كه رنگ سبز را اميد به آينده و انتظار منجي و رنگ سرخ را شهادت طلبي معني مي كند .

بخش هايي از صحبت هاي فرانسين فوکوياما در زير آمده است:

"سال 1986 اوج پيروزي رزمندگان اسلام:بال سبز اين پرنده همان مهدويت و عدالتخواهي اوست.چون شيعه در انتظارعدالت به سرمي برد،اميدوار است وانسان اميدوارهم شکست ناپذير است.نمي توانيد انساني راتسخير کنيد که مدعي است کسي خواهد آمد که در اوج ظلم و جور، دنيا را پراز عدل و داد خواهد کرد.بال سرخ شيعه شهادت طلبي است که ريشه درکربلا دارد وشيعه را فناناپذير کرده است...شيعه با اين دو بال ، افق پروازش خيلي بالاست وتيرهاي زهرآگين سياسي، اقتصادي ،اجتماعي،فرهنگي ،اخلاقي و...به آن نمي رسد.شيعه باشهادت دوچندان مي شود.شيعه عنصري است که هرچه اورا از بين ببريد بيشترمي شود."

با اين طرز فکر صهيونيست ها هم بيکار نمي نشينند و هر چند سال براي تخريب اين دو بعد برنامه هايي را به اجرا مي گذارند که به عنوان نمونه مي توان از ورود تفکر ليبراليسم سرمايه داري و نفوذ تفکر سکولاريسم ياد کرد.

نمونه هاي تخريب مقدسات شيعيان واقعي در دوران قبل از رياست جمهوري دکتر محمود احمدي نژاد به وضوح ديده مي شود و نيازي به نام بردن نيست اما آنها اينبار تخريب اعتقادات را بدست اقليت مردم دادند.اگر دقت کرده باشيد کودتاگران منافق پس از انتخابات روي دو نماد يا شعار تاکيد دارند:نماد سبز و شعار يا حسين.

مطمئنا افرادي که هنوز از اين منافقين حمايت مي کنند شيعه واقعي نبوده و فقط بظاهر شبيه شيعيان هستند و متاسفانه از غفلت نهاد هاي اطلاعاتي و عمليات رواني جمهوري اسلامي استفاده کردند و طرح و نقشه صهيونيزم جهاني که بر پايه نظريه فرانسيس فوکوياما استوار است را براي تخريب نماد هاي شهادت طلبي و عدالتخواهي و اميد به آينده در کشور اجرا نمودند و بايد اعتراف کرد که موفق هم شدند.

محققي پس از انجام تحقيقات ميداني خود مي گويد :

شخصا هر فرد پايبند به اصول شيعه و نظام مقدس جمهوري اسلامي را پس از اين حوادث مشاهده کردم و با وي صحبت کردم با ديدن نماد سبز ، پرچم سبز و ... اولين چيزي که به ذهنش مي رسد منافقين سبز پوش هستند حال آنکه قبل از اجراي اين پروژه نماد سبز نماد ولايت ، عدالتخواهي و انتظار بود و با ديدن رنگ سبز ولايت آخرين منجي ، حضرت صاحب الزمان(عج) به ذهن مي آمد نه چهره کثيف عده اي منافق.

در بررسي نماد يا شعار دوم منافقين سبز پوش يعني شعار ياحسين نيز قضيه نماد سبز صدق مي کند.هر کسي هم با هر اعتقادي باشد وقتي جمله اي بار ها و مدام به گوشش بخورد آن جمله و هر چيزي که با آن جمله در ارتباط است به ذهنش مي آيد. تا قبل از اين اتفاقات با شنيدن شعار زيباي يا حسين هيچ نقطه کثيفي در ذهنمان نقش نمي بست اما با بي کفايتي سيستم هاي مسئول در جمهوري اسلامي ، منافقين کاري کردند که در ذهن شيعيان واقعي در پاک ترين مقدسات هم نقاط کثيفي نقش ببندد.

اما به لطف خدا امت حزب الله و شيعيان واقعي هنوز با رهبري ولي امر مسلمين جهان حضرت آيت الله خامنه اي(دامت برکاته) در مقابل منافقين و فتنه گران مي ايستند و ايستاده اند و لحظه اي سلاح مبارزه را زمين نخواهند گذاشت

 

 

کلمات کليدي : شيعه، شهادت، عاشورا، فرانسيس فوکوياما، مهدويت، ولايت فقيه

 

محقق و گرد آورنده :حميد مقدسي

ُكارشناس فرهنگي هنري منطقه ززو ماهرو

 




19 آبان 1398برچسب:شيعه,شهادت, عاشورا, فرانسيس فوکوياما, مهدويت, ولايت فقيه, :: 10:23 قبل از ظهر ::  نويسنده : hamid moghadasy